Webhosting
Specificatie | Softwareversies | ||
---|---|---|---|
Controlepaneel: | DirectAdmin | Apache: | 2.4.* |
Installatiescripts: | Installatron | MySQL: | MariaDB 10.* |
IPv4-adres: | 1 shared adres | PHP: | 4.4 - 8.2 |
IPv6-adressen: | 1 dedicated adres per domein | Platform | |
Backup: | dagelijks | Platform: | High Availability Cluster |
Functionaliteit | Opslag: | Redundant RAID 10 Cluster | |
statistieken | POP3(S) | Besturingssysteem: | CloudLinux/Centos 7.* 64-bit |
domeinen | (S)SMTP | ||
subdomeinen | e-mailadressen | ||
domainaliassen | e-mailaliassen | ||
dns beheer | catch all | ||
PHPMyAdmin | vakantiebericht | ||
SSH | RoundCube webmail | ||
(S)FTP | ClamAV virusscanner | ||
IMAP(S) | spamfilters |
Webhosting
Webhosting | Ruimte | Verkeer | Vanaf | Configureer en bestel |
---|---|---|---|---|
Shared 10 | 10 GB | 20 GB p.m. | € 3,75 / € 3,10 p.m. | configureer en bestel |
Shared 15 | 15 GB | 20 GB p.m. | € 5,01 / € 4,14 p.m. | configureer en bestel |
Shared 20 | 15 GB | 30 GB p.m. | € 6,26 / € 5,17 p.m. | configureer en bestel |
Shared 25 | 25 GB | 50 GB p.m. | € 7,50 / € 6,20 p.m. | configureer en bestel |
Feng Office

- Titel:
- Feng Office
- Screenshot:
-
- Categorie:
- E-commerce en Zakelijk
- Type:
- CRM
- Samenvatting:
- Feng Office is een open source klantrelaties en project management applicatie. In eerste instantie uitgebracht in 2007, Feng Office bevoegdheden activiteiten voor meer dan 350.000 bedrijven en organisaties wereldwijd.
- Omschrijving:
- Feng Office stelt bedrijven in staat om projecttaken, facturering, documenten, communicatie met collega's, klanten en leveranciers, vergaderingen plannen en evenementen te beheren en te delen elke vorm van elektronische informatie.
Kenmerken:- Documenten kunnen overal worden benaderd met een internetverbinding.
- Vereenvoudig taken. Houd registratie van werktijden. Analyseer tijd en middelen besteed aan een klant, service of project.
- Profiteer van de kracht van de gekoppelde informatie. Toegang tot alle gesprekken onderhouden met een contact, evenals de bijbehorende taken, e-mails, vergaderingen, documenten, opmerkingen en meer.
- Zorg ervoor dat uw vertrouwelijke informatie blijft vertrouwelijk door het creƫren van gebruikers met verschillende toegangsrechten tot verschillende werkruimten, zorg ervoor dat iedereen weet wat hij / zij nodig heeft om te weten.