Winkelmandje

Inloggen

E-mailadres:
Wachtwoord:
FraJa WeB
Facebook Twitter Linkedin
FraJa WeB
Oude Vaart 14
4537 CA  Terneuzen
Tel:+31 40 8200 995
KvK/CoC:58893962
BTW/VAT:NL001102502B73
IBAN:NL04 RABO 0103 4779 34
BIC:RABONL2U
Betalingsmethoden:Bancontact/Mister Cash, iDeal, Maestro, Mastercard, miniTix, Sepa Direct Debit, Visa, VPAY
ISPConnect .nl Registrar .be Registrar

Group Office

Group Office
Titel:
Group Office
Screenshot:
Group Office Group Office
Categorie:
E-commerce en Zakelijk
Type:
CRM
Samenvatting:
Group Office is een open source klantrelaties en project management applicatie. Group Office werd in eerste instantie uitgebracht in 2003.
Omschrijving:
Group Office is een onderneming CRM en collaboration tool. Deel projecten, agenda's, bestanden en e-mail online met collega's en klanten. Gemakkelijk te gebruiken en volledig aanpasbaar.

Kenmerken:
  • E-mail: De flexibele e-mail module integreert in alle andere modules. Gemakkelijk te koppelen van de mails naar uw klanten en projecten.
  • Kalender: In een zakelijke omgeving een agenda niet kan worden gemist. Deze kalender kunt u allerlei terugkerende afspraken plannen en herinneringen instellen voor hen. De makkelijk te gebruiken interface laat je nooit een evenement missen. Het is gemakkelijk om meerdere agenda's en deel ze met andere gebruikers. De kalender ondersteunt de import en export van de populaire iCalendar standaard. Dit maakt het mogelijk om de groep fungerend kalender met andere kalender software die de iCalendar protocol ondersteunen synchroniseren.
  • File Sharing: De bestanden module wordt gebruikt om uw bestanden online opslaan en delen als u wilt met collega's of klanten. U kunt eenvoudig bestanden lokaal bewerken en ze zullen automatisch worden overgebracht naar uw online harde schijf. U kunt bestanden of zelfs hele mappen gemakkelijk uploaden met de Java upload programma. U kunt ook zakelijke sjablonen voor tekstdocumenten of enige andere vorm te creĆ«ren.
  • Adresboek: Blijf in contact met uw prospects en klanten op een gemakkelijke manier. Het adressenboek houdt bij alle klanten bijbehorende toelichtingen, e-mail, bestanden, enz. Met het ticket systeem wordt u herinnerd aan belangrijke gebeurtenissen, zodat u nooit een klant zal vergeten.
  • Taken: Houd uw taken online georganiseerd en synchroniseren met je apparaten gemakkelijk!
  • Opmerkingen: Opmerkingen toevoegen en coderen als ze gevoelige gegevens bevatten.
  • Nieuwsbrief: Stuur gepersonaliseerde mails naar uw klanten met de ingebouwde in bulk mailer.
  • Helpdesk: Met de helpdesk of tickets module kunt u uw klanten te ondersteunen. Delegeer support calls gemakkelijk en bijhouden van de geschiedenis. Support tickets kunnen worden gemaakt door e -mail, telefoon of een eenvoudig webformulier.
  • Time Tracking: Gemakkelijk bijhouden van de gewerkte tijd op uw projecten, rapporten en facturen van de tijd -items maken.
  • Mobile Sync: Neem je kantoor op de weg met de Group-Office sync server. Group-Office kunnen afspraken, taken en contacten met bijna elke mobiele apparaat Windows-programma's, Mac OS en Linux synchroniseren.
  • Projecten: Met de projecten module kunt u eenvoudig werktijden registreren en bewaren alle gerelateerde informatie van een project op een plaats. U kunt bestanden, contacten, e-mails etc. koppelen aan een project.
  • Document bewerken: Bewerk documenten rechtstreeks op je PC met de Group-Office transfer agent of verbinding maken met Google drive voor in de browser bewerken. Wij bieden ook ThinkFree Office en Google Drive -integratie, zodat je documenten in de browser kunt bewerken.